اعزام کاروان راهیان نور "ازمدرسه تا مدرسه"دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

طریقت مهر«حوزه باقرالعلوم(علیه السلام) و حضرت رقیه(سلام الله علیها)»

اعزام کاروان راهیان نور "ازمدرسه تا مدرسه"دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس


به گزارش روابط عمومی بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت؛در مورخه شنبه 93/08/3 بیش از 522 دانش‌آموز پسر از سراسر شهرستان مرودشت به همراه 14 اتوبوس در قالب اردوهای راهیان نور "ازمدرسه تا مدرسه"  به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

مراسم بدرقه این دانش‌آموزان با سخنرانی چراغی رئیس اداره آموزش و پرورش این شهرستان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و حضور مسئولین سپاه ناحیه و  نیروی انتظامی و همچنین جمعی از مدیران و معلمان آموزش و پرورش در دبیرستان پسرانه رازی برگزار شد.

چراغی طی سخنرانی خود از همه کسانی که در برگزاری این اردو با آموزش و پرورش همکاری داشته اند تشکر نمود.همچنین علی محمد محمدی فرمانده سپاه مرودشت از دانش آموزان خواستند که شئونات مناطق عملیاتی و احترام شهدا را حفظ کنند مبادا شهدا از دستشان دلگیر شوند محمدی در ادامه گفت امیدوار است این اردو برای دانش آموزان نقطه عطفی باشد در زندگیشان چه بسا که مسیر زندگی برخی افراد در این اردوها تغییر مثبت یافته است.

  دانش‌آموزان در این اردو به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی جنوب از قبیل اروند، شلمچه، عملیات رمضان، دهلاویه، هویزه و همچنین از رزمایش نقاهتگاه شهید مسعودیان اهواز بازدید می‌کنند.

به گفته عبدالغفار آئینی مدیر حوزه دانش آموزی مرودشت: هدف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع ‌مقدس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی افزود :حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی، علاوه بر آشنایی آنان با فضای معنوی شهید و شهادت، یک نوع آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن است.اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و یکی از برنامه‌های فرهنگی عمیق و تأثیر‌گذار است.گفتنیست تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز به عنوان راوی این دانش‌آموزان را همراهی می‌کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 4 / 8 / 1393
زمان : 9:14


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.