بیانیه دانش آموزان بسیجی استان فارس به مناسبت 13 آبان: نفرت خود را از یزیدیان و شمر زمان نشان خواهیم

طریقت مهر«حوزه باقرالعلوم(علیه السلام) و حضرت رقیه(سلام الله علیها)»

بیانیه دانش آموزان بسیجی استان فارس به مناسبت 13 آبان: نفرت خود را از یزیدیان و شمر زمان نشان خواهیم


بسم الله الرحمن الرحیم

 إنّی لا أرَی المَوت إِلا السَّعادَه وَ الحَیاه مَعَ الظّالِمینَ إلا بَرَما  امام حسین علیه السلام
 

       ماه محرم، ماه سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان فرا رسید و دل های مسلمانان و آزادگان در سراسر جهان داغدار این مصیبت عظمی است. عاشورای حسین بن علی علیه السلام اگرچه حادثه ای تلخ است ولی درس های بزرگ و آموزه های ارزشمندی را با خود به همراه دارد که مهم ترین آن نرفتن زیر بار ظلم است. اینکه حضرت به همراه همه هستی خود به جهاد بر می خیزد و دست به سازش و تعامل نمی زند درس بزرگی است که بارها و بارها در انقلاب اسلامی بروز و ظهور پیدا کرده است و یکی از نمودهای عینی آن یوم الله سیزدهم آبان است.
      سیزده آبان ماه هر سال یادآور اتفاقات مهم و عبرت آموزی برای دوستان و دشمنان انقلاب است. در سال 1343 حکومت منحوس پهلوی گوش به فرمان امریکای جهانخوار امام راحل را تبعید کرد تا به گمان خام خود نور وجود آن پیر فرزانه را خاموش کند ولی زهی خیال باطل که  در سال 1357 و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی صدق وعده خدا در قرآن کریم به اثبات رسید؛ آنجا که می فرماید:

یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَ الله بِاَفواهِهِم وَ اللهُ مُتِمُّ نوره وَ لو کَرِهَ الکافِرون   سوره صف آیه8

می خواهند نور خدارا با دهان های خویش خاموش کنند و خدا کامل کننده نور خویش است اگرچه کافران را ناخوش آید.

      در سیزده آبان 1357 حکومت دست نشانده و خبیث ستمشاهی دست به اقدامی شنیع زد و دانش آموزان بی گناه را در دانشگاه تهران به خاک و خون کشید. درس بزرگ این حادثه که مصداق بارز آن در عاشورای حسین بن علی علیه السلام بروز و ظهور پیدا کرده بود پیروزی خون بر شمشیر بود؛ چرا که به فاصله کمتر از چهارماه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و حکومت طاغوت ساقط شد.
      به فاصله کمتر از یک سال از انقلاب بزرگ اسلامی، انقلاب دوم به تعبیر امام راحل عظیم الشان رقم خورد. دانشجویان پیرو خط امام دست به اقدامی انقلابی زدند و سفارت امریکا در تهران و به عبارت دقیق تر لانه جاسوسی استکبار و محل خباثت شیطان بزرگ را تسخیر کردند. کشف اسناد محرمانه ای از جنایت ها و جاسوسی های این دولت مستکبر، مهر تاییدی بر این اقدام شجاعانه و هوشمندانه بود و نشان داد که یزیدیان هیچ گاه دست از جنایت و خباثت بر نمی دارند.
      شاید شمر و یزید مرده باشند ولی اندیشه و راه و روش آنها در سردمداران دولت های مستکبر و رژیم های سفاک و کودک کش حلول کرده است. خداوند روح علامه شهید مرتضی مطهری را غریق رحمت گرداند که می فرمود: « شمر مرد؛ شمر زمانه ات را بشناس »
      ما دانش آموزان بسیجی استان فارس، میراث داران نوجوان کربلا حضرت قاسم بن الحسن و پویندگان راه سی و شش هزار شهید دانش آموز، با اقتدا به سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و ضمن اعلام انزجار از حکومت های جائر و ستمگر اعلام می داریم که در یوم الله سیزده آبان دوشادوش مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حسین زمان بیعتی مجدد کرده و نفرت خود را از یزیدیان زمان نشان خواهیم داد.

دانش آموزان بسیجی استان فارس
آبان ماه یکهزار و سیصد و نود و سه هجری شمسی

محرم الحرام یکهزار و چهارصد و سی و شش هجری قمری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 14 / 8 / 1393
زمان : 9:54


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.