فرمانده واحدهای پیشگام در مجمع عالی بسیج شهرستان باحضور سردار نقدی

طریقت مهر«حوزه باقرالعلوم(علیه السلام) و حضرت رقیه(سلام الله علیها)»

فرمانده واحدهای پیشگام در مجمع عالی بسیج شهرستان باحضور سردار نقدی


ـــ رییس جمهور آمریکا منفورترین رییس جمهور جهان است و جرات نمی کند به خیلی از کشورها سفر کند. در برخی از کشورها هم که رییس جمهور آمریکا می رود به خاطر ترسی که از واکنش های اجتماعی دارند اصلا اعلام نمی کنند و بعد از این که کشور را ترک کرد ، اعلام می کنند. آمریکا با اینکه حدود 95 درصد رسانه های جهان را در اختیار دارد و می تواند برای خود محبوبیت ایجاد کند از این نعمت محروم است.

ـــ اسلام چه از لحاظ نظری و چه از لحاظ الگوهای تاریخی عملی خود ثابت کرده است که قابلیت ساختن یک جامعه ی الگو را دارد، جامعه ای که بشریت را به سمت سعادت ببرد. امروزه که همه تئوریهای پیشنهادی غرب و شرق در این راستا به بن بست رسیده ما افتخار داریم که سبک زندگی که اسلام ارائه کرده ، برای همه جوامع بشری در تمام زمانها حرف برای گفتن دارد. اسلام فقط دین مبارزه نیست. درست است که ما در مبارزه و در ایستادگی حرف اول را می زنیم اما در اداره جامعه نیز توانمندیم و می توانیم جامعه بشری را اداره کنیم.

ـــ بسیجیانی که تخصص بیشتری دارند تصمیم گیری و تصمیم سازی می کنند . اعضای مجمع عالی بسیج از سه شرط اصلی تعهد ، تخصص و دلسوزی برخوردارند از این رو می توان با اطمینان گفت در این مجمع بهترین تصمیمات ممکن گرفته می شود.

ـــ عمده ترین برنامه ای که بسیج در بحث اقتصاد مقاومتی دارد فعالیت گروه های جهادی است که مناطق محروم را آباد می کنند و محور دوم بسیج در اقتصاد مقاومتی ایجاد واحدهای تولیدی زودبازده است که بیشتر در زمینه امنیت غذایی متمرکز است و در این زمینه به مردم عزیزمان آموزش می دهیم و تسهیلات بانکی را فراهم می کنیم تا بتوانند ظرفیت های پنهان را فعال نمایند . ...

گفتنی است در حدود 20 نفر از دانش آموزان فرمانده واحد که از اعضای شورای قشر دانش آموزی می باشند به دعوت از طرف حوزه باقرالعلوم(ع) در این مجمع حضور داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 28 / 8 / 1393
زمان : 14:23


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.