امام امت با استقبال باشکوه دانش آموزان مرودشت به میهن اسلامی بازگشت

طریقت مهر«حوزه باقرالعلوم(علیه السلام) و حضرت رقیه(سلام الله علیها)»

امام امت با استقبال باشکوه دانش آموزان مرودشت به میهن اسلامی بازگشت


به گزارش روابط عمومی بسیج دانش آموزی فارس در مرودشت، در خجسته سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی مراسم ویژه این روز توسط دانش آموزان این شهرستان برگزار شد .

در این مراسم که شخصیت های دولتی شهرستان مرودشت ازجمله فرماندار، امام جمعه شهر مرودشت، مدیر آموزش و پرورش، فرمانده سپاه پاسداران ،مدیر حوزه بسیج دانش آموزی و شهردار مرودشت در آن حضور داشتند، دانش آموزان چند مدرسه به هم خوانی سرودهای انقلابی پرداختند.

دانش آموزان بسیجی و پیشتاز مدارس شهدای آزمایش،سیزده آبان، تربیت یک ،فرزانگان،شاهد دخترانه ،پروین اعتصامی و چند آموزشگاه دیگر با اجرای هماهنگ چند سرود انقلابی خاطرات روزهای حماسه و خون را زنده کردند.

امام جمعه شهر مرودشت در ادامه برای حاضرین سخنرانی کرد .

احمدی ،ضمن بیان اهداف بزرگ انقلاب اسلامی و تاکید بر لزوم حفظ ارزشهای آن گفت : ما مکلف به حمایت و حفظ از دست آوردهای انقلابیم.

وی لزوم پایبندی به اهداف والای شهدای انقلاب را یادآور شد و آحاد مردم بویژه دانش آموزان را به مطالعه در حادثه عظیم انقلاب شکوهمند اسلامی سفارش کرد .

مراسم بزرگداشت 12 بهمن هرساله با تلاش مدیریت آموزش و پرورش مرودشت و معاونت پرورشی و تربیت بدنی این اداره و همکاری بسیج دانش آموزی و دیگر ارگان های شهرستان مانند فرمانداری،شهرداری و شورای اسلامی ،مجمع امور صنفی،نیروی انتظامی و سپاه در میدان اصلی مرودشت برگزار می گردد .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 12 / 11 / 1393
زمان : 13:56


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.