بیانیه بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت بمناسبت روزجهانی قدس

طریقت مهر«حوزه باقرالعلوم(علیه السلام) و حضرت رقیه(سلام الله علیها)»

بیانیه بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت بمناسبت روزجهانی قدس


بیانیه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان مرودشت بمناسبت روزجهانی قدس

روز قدس روزیست که باید سرنوشت ملتهای مستضعف معلوم شود.روزیست که اسلام را باید احیا کنیم و قوانین اسلامی در ممالک اسلامی اجرا بشود.

امام خمینی (ره)

«زمان بیداری فرامی رسد و انتفاضه فلسطین، خواب غاصبان را آشفته می سازد. در سرزمین بارور پیامبران، ساقه های تکبیر می روید و گل ایمان می شکفد و در مهد نزول آیات الهی و مرکز قداست و مبدأ معراج به آسمان ها، از زیتون حقیقت، شعله شب شکن اسلام سر می کشد.
از الله اکبرهای نوجوانان مسلمان فلسطینی، قیام می روید و از خروش تکبیر، استکبار به وحشت می افتد و از پرتاب سنگ های انقلاب، کاخ شیشه ای صهیونیسم در هم می شکند.
خون جوانان فلسطینی، حنای سران سیاست باز و کینه توز را بی رنگ می کند. در سرزمین غصب شده فلسطین، انقلاب سنگ هاست و کاخ شیشه ای دشمن درحال شکستن.
سنگ های انقلاب، سر سازشگران را می شکند و سکوت سنگین خودفروختگان را هم!
کدام دیده بر مظلومیت این ملت آواره گریسته است؟
کدام دست به حمایت آنان، از آستین همت و غیرت برآمده است؟
روز قدس، روز برافراشتن پرچمی است که سال ها بر زمین افتاده بود و امروز بر دوش انتفاضه قرار گرفته است.»

مرگ بر اسرائیل شعار دیروز ، امروز و فردای ماست . آن حکومت غاصب که با حمایت آشکار استعمارگران کهنه و نو ، سرزمین مقدس و پاکی را که جایگاه زایش ادیان بزرگ الهی و قبله اول مسلمانان جهان را به تسخیر خود درآورد و میلیونها فلسطینی را آواره شهرها و روستاهای دور کرد .آن صهیونیسم غاصب – همواره دشمن اسلام ، ما و همه مردم مسلمان و آزادیخواه جهان است . حکومتی که روی فرعونیان و نمرودیان تاریخ را سپید ساخته است و قدس عزیز ما را در چنگالهای اهریمنی اش اسیر ساخته است باید نابود شود و از بین برود …

بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت در آستانه روز جهانی قدس ، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدیدعهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل » سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند

آزادی غزه با نشستن نشود

با حرف و دعا ولعن گفتن نشود

از قافله حسین جا خواهد ماند

هر کس که مهیای به رفتن نشود

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 2 / 5 / 1393
زمان : 12:34


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.